Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Peri diaλόγou ...

- Τι σημαίνει ρομαντισμός για σένα?
- Ήδη νιώθω τον ηλεκτρισμό της ερώτησής σου στα δάχτυλα των χεριών μου καθώς παίζω με τις μπούκλες που πέφτουν στους ώμους μου.... Ένα χαμόγελο να γλυκαίνει την ατμόσφαιρα, σαν να θέλει να απαλύνει τον ερωτισμό που πλημμυρίζει το κορμί, και φέρνει γέυση καραμέλας. Γίνε λίγο αθώος μαζί μου...
Κρασί είναι η γεύση στο στόμα μου και η μυρωδιά σου μ'αναγκάζει να φέρω εικόνες στο μυαλό μου... Σαν το σαπούνι που έκρυβε η γιαγιά μου στα συρτάρια, για να είναι φρέσκα τα κατάλευκα σεντόνια της. Ξεκούρδιστη μουσική αγκαλιάζει το μυαλό μου, με σαξόφωνο, πιάνο και άλλα τέτοια...
Λιγοστό φως, ίσα που ξεχωρίζω τα ξύλινα έπιπλα. Κεριά, καπνοί, σκιές... Αισθησιασμός σε μία κατάνοιξη δαντέλας, χωρίς άγγιγμα. Μία τρέλα τέχνης κλεισμένη σε βιτρίνα.
Ο ρομαντισμός δεν αφορά το σεξ, ούτε την αγάπη. Αφορά το μπαούλο αντίκα, που όταν το ανοίξεις σε πνίγει από συναίσθημα. Αναμνήσεις... Κίτρινες φωτογραφίες από ταξιδιώτες μπροστά σε καρβουνιάρικα τραίνα, ή αποβάθρες πλοίων και κοπέλες με ομπρελίνα. Μπαχαρικά δεμένα με σπάγκους, κόκκινες πιπεριές ή δεσμίδες κανέλλας. Βινύλια σπουδαία από τους χορούς που έντυσε η μελωδία τους... Χειροφιλήματα σκουπισμένα σε κεντητά μαντίλια.
Με αναστάτωσες με την ερώτησή σου, ειλιρκινά. Νιώθω την ανάγκη να γράψω σαν να ξεφαντώνω σε κάποιο άγριο νησί. Έτσι με έχεις κάνει.
-Θέλω να απολαύσω τον ρομαντισμό σου ολόκληρο. Με κάθε λεπτή πτυχή του. Με ιντριγκάρει ο ρομαντισμός σου.



P.S.
Επεξεργασμένος διάλογος με τον Χ. Γ. Α.