Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Magical existence...

Συμμετέχω συνειδητά ή ασυνείδητα στον παραλογισμό που διακατέχει η αποσύνθεση του εαυτού μου. Νιώθω πράγματα που δεν θα ένιωθα ποτέ. Σκέφτομαι πράγματα που δεν θα σκεφτόμουν ποτέ. Κάνω πράγματα που δεν θα έκανα ποτέ.
Αυτή η αλλόκωτη και βιαστική αποσύνθεση όμως, οδηγεί σε μία πιο ξεκάθαρη και ώριμη διάσταση της συνειδητότητάς μου. Γίνομαι ο εαυτός μου, μιας και κατα τη διάρκεια της ύπαρξής μου, υιοθέτησα κομμάτια άλλων υπάρξεων. Σύμφωνα με πολλούς ανθρώπους που συνάντησα στη ζωή μου, ως σήμερα, "φοβόμουν να είμαι εγώ". Κι όμως, τώρα μαθαίνω ποια είμαι. Αποδέχομαι τα κομμάτια μου, σαν να βρίσκομαι στην επανασυναρμολόγιση του παζλ της αυθεντικής και αψεγάδιαστης διάστασής μου.
Πολυδιάσταση επανασυναρμολόγιση σε απλά ή σύνθετα πεδία, αναγκάζοντάς με να παραδεχτώ τι είμαι, τι χρειάζομαι, τι θέλω και να αγωνίζομαι για αυτό.
Μαγεία.!