Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Sinner's secret way to heaven

Μεγάλη αμαρτία να κάνεις κάποιον να νιώσει άσχημα. Ασέβεια κατά άλλους. Απολίτιστο. Φταίει η αμυγδαλή και η υπανάπτυξη του νεοφλοιού. Κακές καταγραφές. Εγκεφαλικές συνάψεις. Χαμηλή αυτοσυγκράτηση και έλλειψη αυτοελέγχου. Αντιστάσεις.
Στις μέρες μας το να είσαι θρήσκος δεν απέχει κατά πολύ από το να έχεις καλούς τρόπους. Μα στα αλήθεια κανείς δεν μας εξηγεί από που πηγάζει το πρόβλημα ανεξάρτητα από το πως θα το ονομάσεις.

Ψάχνω. Βρίσκω. Είμαι κοντά. Η απάντηση μοιάζει κάτι του στυλ "αγάπα τον άλλο ως εαυτό" μα δεν καταλαβαίνω. Κι όμως. Ο αυτοσεβασμός, η αυτοκυριαρχία, οι καλοί τρόποι, η πίστη, οι καταγραφές, όλα πηγάζουν από το πόσο σε αγαπάς και πως φροντίζεις για να είσαι αυτός που θες, ανάλογα τις πεποιθήσεις και τις ετικέτες που σου αρέσει να χρησιμοποιείς.
Το μυστικό είναι: με αγαπάω και με σέβομαι. Με ακούω και αποδέχομαι τις επιθυμίες μου. Εκφράζω τα συναισθήματα μου με επίγνωση και σιγουριά. Είμαι αυτόνομο ανθρώπινο ον, όπως και ο κάθε άλλος. Σέβομαι τις επιλογές μου και των άλλων. Όλοι έχουμε σημαντικό λόγο ύπαρξης. Όταν ισχύουν τα παραπάνω και είμαι ξεκάθαρη και αποφασισμένη για αυτό που θέλω, τότε και το έχω.

Δυσκολεύομαι, προς το παρόν, να λειτουργώ συνέχεια με αυτό το τρόπο. Ξέρω όμως πως κάπως έτσι όλοι μπορούμε να είμαστε κατά πολύ πιο χαρούμενοι από μέσα προς τα έξω.
To be continued . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου