Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Mother's Day

Μαμά, κάθε βήμα της ζωής μου το κάναμε παρέα. Στην αρχή διάλεγες εσύ τα μονοπάτια που θα ακολουθήσουμε, σιγά σιγά όμως με έβαζες και εμένα στο παιχνίδι. Ήσουν εκεί να μου δείχνεις τα όμορφα πράγματα που συναντούσαμε στη διαδρομή μας και με μάθαινες να επικεντρώνομαι σε αυτά. Να καλωσορίζω κάθε τι που μου φέρνει η ζωή, και να προσπαθώ να δω πέρα από το φαίνεσθαι.
Και αν έχανα την ισορροπία μου, πάντα μου κράταγες (και ευτυχώς ακόμα το κάνεις) το χέρι, να επανέλθω στο κέντρο μου. Ήμουν ελεύθερη να σμιλευτώ στην αγκαλιά σου, κάτω από τις αξίες και την ηθική που μου μετέφερες. Ήμουν ελεύθερη να εκφράσω τον αυθορμητισμό μου, κάτω από την αποδοχή και το σεβασμό που μου έδειχνες.
Σήμερα, ίσως να μην βρίσκομαι ακόμα κάτω από τις φτερούγες σου, και να δοκιμάζω να βρω τον δικό μου τρόπο να πετάω, το πέταγμά μου όμως είναι κοντά σου. Είμαι ευγνώμων που υπάρχεις στη ζωή μου σαν φίλη, μα είμαι ευλογημένη που σε έχω μητέρα!
Χρόνια πολλά μανούλα. Σ'αγαπώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου